مصاحبه آرشیو خبر ها
ویدال و توز بازی خواهند کرد ، جووینکو می تواند به ایتالیا کمک کند

ویدال و توز بازی خواهند کرد ، جووینکو می تواند به ایتالیا کمک کند

سرمربی یوونتوس که به دلیل بازی های پرفشار و مصدومیت های مختلف بصورت چرخشی از بازیکنان در ترکب یوونتوس استفاده می کند ، در مورد بازیکنانی مانند توز و جووینکو اینگونه گفت .

" فکر می کنم که کارلوس توز و آرتورو ویدال را برای بازی روز پنج شنبه در اختیار داشته باشم . آن ها هر دو دچار مصدومیت شده بودند و من برای جلوگیری از بدتر شدن مصدومیتشان ، به آن ها استراحت دادم "

" جووینکو واقعا خوب کار کرده و با استفاده از توانایی هایش اعتماد به نفس خود را بدست آورده . این همان چیزی بود که من همیشه به او می گفتم که انجام دهد . او در بازی خوانی و یارگیری خیلی خوب بوده و می تواند تعیین کننده باشد "

" من گمان می کنم که او می تواند تا انتهای فصل همینگونه ادامه دهد زیرا او هنوز شانس رفتن به جام جهانی را دارد "

" کسی مثل جووینکو مطمئنا به کار پرندلی در جام جهانی خواهد آمد "

پیروزی برابر بلونیا ؟

" این پیروزی برابر تیمی بود که در فصل قبل در برابر آن ها مساوی بدست آورده بودیم ، و حالا با گذشت زمان بالغ شده ایم و تجربه بیشتری برای مقابله با این شرایط بدست آورده ایم "

" این واقعیت است که ما یک رقیب قدرتمند در پشت سرمان داریم که ما را برای ارائه بهترین نمایشمان در هر بازی تحریک می کند "

" ما 90 امتیاز بدست آوردیم و از جالوروسی ممنون هستیم ، تیمی که باعث شد اطمینان داشته باشیم همیشه انگیزه داریم و گمان نکنیم که اسکودتو برای ما است "

" در فصل قبل 3 بازی مانده به انتهای فصل اسکودتو را کسب کردیم که پس از آن یک تساوی و باخت حاصل شد . اما در این فصل ما همیشه رُم را با چنگ و دندان بدنبال امتیاز در پشت خود دیدیم و این ما را گوش بزنگ نگه داشت ! "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: